Avtorji
- Aleksander Može
- Aleksandra Žakelj
- Ana Balantič
- Ana Ivančič
- Ana Marija Cetin Lapajne
- Andrej Lutman
- Andrejka Jereb
- Anton Velikajne
- Barbara Pišlar
- Benjamin Ipavec
- Borut Činč
- Bojan Glavina
- Črt Sojar Voglar
- Damir Feigel
- Darinka Fabiani
- Dare Kaurič
- Dejan Vodovnik
- Dragica Krapež
- Franc Jaklič
- Franka Lampe
- Gregor Čušin
- Helena Petrovna Blavatsky
- Igor Dekleva
- Irena Cigale
- Ivan Rijavec
- Ivanka Čadež
- Ivica Kavčič
- Janez Kavčič
- Jože Felc
- Jože Janež
- Jurij Pfeifer
- Karl Marx
- Kornelija Lovko
- Lilijana Homovec
- Ludvik Čibej
- Maks Strmčnik
- Marko Fabiani
- Marjeta Mavri
- Marijan Beričič
- Marjan Grdadolnik
- Marijan Cilar
- Marko Smole
- Mateja Perpar
- Mihael Arko
- Mirko Tratnik
- Nelida Nemec
- Rado Radešček
- Rafael Terpin
- Renata Hvala
- Sara Marinović
- Samo Bevk
- Saša Dragoš
- Slavica Pavlič
- Sonja Mlakar
- Stojan Črv
- Tinka Gantar
- Tomaž Kosmač
- Tomaž Pavšič
- Vid Prezelj
- Vida Prezelj
- Viktor Prezelj
- Viktorija Gorjup
- Vlasta Terezija Komac
- Zorko Prelovec
- Zoltan Peter
- Mario Kurtjak
Elektronska obvestila
Kje nas najdete
12 MALIH PRELUDIJEV za klarinet in klavir - Bojan Glavina
Opis izdelka
BOJAN GLAVINA je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani iz orgel pri prof. Hubertu Bergantu in iz kompozicije pri prof. Marku Mihevcu. Opravil je tudi dveletno šolo za klavirske pedagoge v Gorici pri prof. Sijavušu Gadžijevu. S skladanjem se je začel ukvarjati ob poklicu, poučevanju klavirja, iz notranje potrebe po poglabljanju v zvočne domišljijske igre. Pogosto je navdih za nastajanje skladbe spremljala želja, da svojim učencem napiše nekaj, kar bi jim bilo »pisano na kožo«. Tako nastajajo skladbe ob igranju katerih se učenci poleg napredovanja pri instrumentalni igri hkrati tudi zabavajo in v njihovih izvedbah tudi uživajo. Njegove skladbe so, zlasti ko gre za otroški in mladinski opus, redkokdaj didaktičnega tipa, večinoma so izrazito melodično harmonsko privlačne ali igrive, lahkotne, vedno opisne in otrokom lahko razumljive.
Skladateljski opus Bojana Glavine je izrazito bogat in raznovrsten. Največ skladb je posvečenih klavirju in najrazličnejšim komornim skupinam, zborom, drugim solistom ter orkestrom. Med temi številnimi skladbami oziroma zbirkami je veliko nagrajenih na slovenskih in mednarodnih natečajih za kompozicijo v Italiji, na Hrvaškem, v Bolgariji in ZDA. Pri več založbah je izšlo okrog 50 njegovih samostojnih zbirk.
Več kot polovico svojega opusa je posvetil otrokom in mladini. Zaradi neposrednosti glasbenega jezika, iskrenosti in zanimivosti glasbenih idej, subtilnosti in občutljivosti za otrokov svet domišljije in čustev so njegove skladbe izredno dobro sprejete med mladostniki. Bojan Glavina je eden od najpogosteje izvajanih slovenskih skladateljev. Njegove kompozicije so se uvrstile kot obvezne skladbe na uglednih tekmovanjih kot so Temsig, Chopinov zlati prstan, Tartinijevo tekmovanje.
Doslej je izšlo pet nosilcev zvoka s posnetki njegove glasbe. Bil je ustanovitelj in v letih od 1999 do 2005 tudi urednik glasbene revije »Primorska sozvočja«. Je zbiratelj in odličen poznavalec notne literature slovenskih skladateljev, zlasti klavirske. Je ustanovni član Epte – Društva klavirskih pedagogov Slovenije in redno sodeluje v različnih projektih na vsakoletnih Slovenskih klavirskih dnevih. S svojimi učenci klavirja je v tridesetih letih pedagoškega dela na domačih in tujih tekmovanjih prejel okrog 120 nagrad. Bojan Glavina je bil vrsto let vodja strokovnega klavirskega aktiva Zveze Primorskih glasbenih šol, velikokrat je bil član strokovnih žirij primorskih tekmovanj v disciplinah klavir solo, klavirski duo, komorne skupine z godali ter drugo.
V letih 2015 – 2017 je na Glasbeni matici Trst uspešno vodil tečaj kompozicije za dijake in profesorje. V tem obdobju je bil tudi redni predavatelj Klavirske šole za primorske pedagoge prof. Sijavuša Gadžijeva.
BOJAN GLAVINA graduated in organ with Hubert Bergan and in composition with Marko Mihevc at the Ljubljana Academy of Music, and finished a 2-year piano pedagogy programme in Nova Gorica with Sijavuš Gadžijev. He started composing later, while teaching piano, as his inner need drove him to explore playful sound fantasies. Often, the inspiration for his compositions was accompanied by his wish to write something “tailor-made” for each of his students and so his compositions aim not only to improve the technique but also provide fun and excitement for the students. Especially in the scope of his work for children and youth, his pieces are rarely didactic; they are mostly extremely melodically and harmonically attractive or playful and light, always descriptive and easy to understand. Dedicating more than a half of his opus to younger musicians, they seem to receive his works remarkably well due to the directness of his musical language, sincerity and attractiveness of his musical ideas, subtlety and sensitivity to the child’s imaginative world and their feelings.
As one of the most frequently performed Slovenian composers, the opus of Bojan Glavina is distinctively rich and diverse. The majority of his compositions are written for piano and various chamber ensembles, choirs, other solo instrumentalists and orchestras, winning him many an award from Slovenian and international composition contests in Italy, Croatia, Bulgaria and the USA. He published around fifty independent collections and five CDs in several different publishing houses, while his compositions were featured as parts of the obligatory repertoire in renowned competitions such as Temsig, Chopin Golden Ring or the International Tartini Competition.
As a founder and editor (1990–2005) of the music magazine Primorska sozvočja, Bojan Glavina is a collector and an excellent connoisseur of Slovenian music literature, especially the works for piano. He is the founding member of EPTA – the Slovenian piano teachers association and regularly takes part in various projects of the Slovenian Piano Day. In thirty years of teaching, his piano students won around 120 awards in competitions at home and abroad. For a number of years, he was the head of the Music Schools of Primorska piano division, and a frequent member of professional juries at music competitions of Primorska for piano solo, piano duet, chamber string ensembles and other.
In the years 2015–2017, he taught a successful course of composition for students and teachers at the Glasbena matica in Trieste, while also teaching at the Piano school for the pedagogues of Primorska run by Sijavuš Gadžijev.
Dodatni podatki
Vezava | Mehka |
Št. strani | 40 + 16 separat klarinet |
Format | 230 x 305 mm |
Leto natisa | 2017 |
Ean KODA | 9790709022137 |
Kategorija | Notne izdaje |
Podobni izdelki v kategoriji
ŠEST ARABESK za flavto in klavir - Bojan Glavina
Skladatelj in pedagog Bojan Glavina je bil rojen leta 1961 v Postojni, v družiniglasbenikov. Prve glasbene korake je naredil v Ilirski Bistrici, i...
NASPROTJA / CONTRASTS / za klavir štiriročno - Igor Dekleva
Nasprotja za klavir štiriročnoContrasts for piano 4handsIgor Dekleva je slovenski pianist, skladatelj in pedagog. Ustanovitelj razreda za klavirski ...
KO SEM SPALA za sopran in orgle - Maks Strmčnik
Samospev, z odlomkom besedila iz Visoke pesmi, me je zaradi svojega izjemno sugestivnega besedila pritegnil tako močno, da sem ga napisal v enem zam...