Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Novice

Četrtek, 27. november 2025

Primorska šola na prepihu se predstavlja bralcem

Avtorica Marija Kacin je včeraj, 26. novembra zvečer, v čitalnici Narodne in študijske knjižnice v Trstu predstavila svojo novo knjigo Primorska šo...

Več

Kje nas najdete

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe se izvrši pismeno na e-naslov ponudnika abc@abc-merkur.si. Stroški, ki nastanejo zaradi odstopa od pogodbe, bremenijo kupca. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde kupca. Nepoškodovana in nespremenjena mora biti tudi originalna embalaža izdelka. Vračilo vplačanega zneska ali del tega se izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se izvrši na transakcijski račun kupca.

V primeru vračila blaga zaradi reklamacije je potrebno na naslov ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare izdelka ni mogoče rešiti nemudoma, ponudnik sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije ponudnik samo v primeru, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške poravna kupec sam.

Vsak vrnjeni izdelek je kupec dolžan poslati po pošti na lastne stroške. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (po pogodbi je to Pošta Slovenije). To stori tako, da za paket še pred prevzemom izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki (obrazec je na voljo na pošti). Skupaj z dostavno službo bo poskrbljeno, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 


Novo v trgovini

Darinka Fabiani - Zaigrajmo goslice / 2. dopolnjena izdaja

Pred vami je druga dopolnjena izdaja zbirke Zaigrajmo goslice, ki prinaša številne novosti.Digitalizacija stopa tudi v svet glasbe in tako so po nov...

Spletna cena: 29,00 €

Natalija Šimunovič - Ledene rože iz Strmca

Ledene rože iz Strmca so epsko delo o Hladnikovih in njihovih sosedih, ujeto med led, sneg in tišino Strmca. Bralec knjigo lahko prebira na več na...

Spletna cena: 35,00 €

Marija Kacin - Primorska šola na prepihu

Zavest o neprecenljivi dragocenosti izobrazbe je bila od nekdaj zelo živa. Izobrazba je dobrina, ki vodi v napredek, vtisne pečat človekovi osebnosti,...

Spletna cena: 28,00 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica